Projecten en verantwoordelijkheden

  • Jong Ondernemen | Marketingcoach

    2025

    Begeleiden en ondersteunen van projecten

    Sparringspartner voor frisse invalshoeken op inhoudelijk kwesties

    Trainingen in het gebruik van specifieke methodieken en tools

  • NLinBusiness.com | Lead Digital Marketing a.i.

    2024 - 2025

    Verantwoordelijk voor het ontwikkelen en uitvoeren van een (online) marketingstrategie om het bereik en de conversie van mkb-ondernemers te vergroten

    Aansturende en coachende rol richting het marketingteam om gezamenlijke doelen te behalen en individuele ontwikkeling te stimuleren en daarbij het aansturen van externe partijen

    Campagnebeheer: ontwerpen, uitvoeren en optimaliseren van betaalde campagnes met focus op meetbare groei

    Opstellen van KPI’s en OKR’s om de impact van alle marketinginitiatieven continu te meten en bij te sturen richting de bedrijfsdoelstellingen

    Verantwoordelijk voor SEO-strategieën en optimalisatie van de website om de online zichtbaarheid te vergroten.

    Optimaliseren van marketing automation en segmentatie van de ‘klantprofielen’

    Inzichtelijk maken en het optimaliseren van de customer journey

  • Rijksdienst voor Ondernemend Nederland (RVO) | Senior Online Marketeer a.i.

    2022 - 2023

    Op strategisch niveau adviseren en lange termijn doelen ontwikkelen voor optimale inzet van marketing in de gehele customer journey

    Het coördineren en uitvoeren (inkopen, opzetten, beheren en evalueren) van marketingcampagnes voor diverse subsidies, financieringen en programma’s van RVO en Ondernemersplein om de bekendheid en aanvragen te verhogen

    Het verzorgen van heldere rapportages en verbeterplannen

    Effectieve samenwerking met verschillende afdelingen 

  • OBI4wan | Marketing Coördinator

    2020 - 2022

    Verantwoordelijk voor de gehele inbound leadgeneratie

    Aansturen van ‘team performance’ (3 fte) & externe bureaus

    Opstellen en beheren van het marketingplan inclusief planning en budgetten

    Coördineren van content, SEA, SEO, CRO, Social advertising, brand identiteit en verschillende organisatie brede campagnes

    ✓ Verantwoordelijk voor rapportages, analyses en acties van de marketingprestaties

    Verantwoordelijk voor lead scoring, lead, nurturing, marketing automation en inrichting customer journey (HubSpot)

    Aanspreekpunt tussen sales, accountmanagement, marketing en management om gezamenlijke doelen te waarborgen en strategieën af te stemmen.

  • OBI4wan | Online Marketeer

    2018 - 2020

    Opzetten, beheren, optimaliseren en analyseren van Google en Bing campagnes (Search, Display en Remarketing)

    Verantwoordelijk voor de organische vindbaarheid in Google

    Opzetten, beheren, optimaliseren en analyseren van LinkedIn, Meta en X advertising

    Opzetten, uitvoeren en optimaliseren van marketing automation in HubSpot

    Opzetten, uitvoeren en optimaliseren van AB testen om de website conversie te verhogen

  • CoolCat | Online Marketeer

    2017 - 2018

    Verantwoordelijk voor SEA (Google, Bing & Social) & SEO

    Optimaliseren van feeds voor externe partijen

  • DTG | Senior SEA Specialist

    2015 – 2017

    Opzetten, optimaliseren en analyseren van Google Ads campagnes (Search, Display, Remarketing en Shopping) van diverse klanten en DTG zelf

    Coaching junior en medior SEA Specialisten

  • DTG | Online Marketeer

    2013 – 2015

    Projectmanagement

    Ontwerp, inrichting en oplevering van online producten, zoals: websites, social media en Google Ads campagnes